۵ پاسخ

نه نیاز نیست منم 35 دکتر گفت خوبه

سرویکست خیلی خوبه نگران هیچی نباش فقط کار سنگین و خم و راست شدن زیاد تو بارداری خوب نیست رعایت بشه بهتره

سرکلاژ هم یعنی برای جلوگیری از زایمان زود دهانه رحم رو میدوزن که بچه بمونه و زمان زایمان دوباره باز میکنن

سلام عزیزم اندازه سرویکس فاصله بچه با دهانه واژن هستش که الان برای شما خیلی خوبه.وقتی بچه بیاد پایین و فاصله خیلی کم بشه خطر زایمان زودرس اتفاق میفته که سرکلاژ میکنن

فکرکنم بالای ۳۰ خوبه

سوال های مرتبط

مامان بچه کوچولو مامان بچه کوچولو هفته بیستم بارداری
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسملم🤰😍🩵 مامان پسملم🤰😍🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ILiya💙 مامان ILiya💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد