نه نیاز نیست منم 35 دکتر گفت خوبه
سرویکست خیلی خوبه نگران هیچی نباش فقط کار سنگین و خم و راست شدن زیاد تو بارداری خوب نیست رعایت بشه بهتره
سرکلاژ هم یعنی برای جلوگیری از زایمان زود دهانه رحم رو میدوزن که بچه بمونه و زمان زایمان دوباره باز میکنن
سلام عزیزم اندازه سرویکس فاصله بچه با دهانه واژن هستش که الان برای شما خیلی خوبه.وقتی بچه بیاد پایین و فاصله خیلی کم بشه خطر زایمان زودرس اتفاق میفته که سرکلاژ میکنن
فکرکنم بالای ۳۰ خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.