سرماخوردگی دارم گلو درد دارم چیکار کنم خانما‌ شربت نمیشه خورد

۴ پاسخ

عزیزم میتونی چهارتخم با آبجوش،شیرداغ با عسل گلوتو آروم و نرم میکنه

شربت سیمو پرگنا مخصوص خانم های باردار وشیرده داروخونه میده اصلا استامینوفن دیفن هیدرامین نخور این شربت خیلی خوب

سلام آب نمک قرقره کن
گوشت قرمز کباب کن و یکی دو روز غذای مقوی بخور که نیفتی

چرا شربت سرفه میشه استامینوفن ساده هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها👧👧 مامان دوقلوها👧👧 هفته سی‌وسوم بارداری