خانوما من هر از گاهی شکمم خیلی سفت میشه ودرد میگیرع علتش چیه خطرناکه

۴ پاسخ

انقباضع عزیزم منم از ۲۰ هفته شکم سفت میشد
حتما به دکترت بگو

انقباض هست اگه زیاد و طولانی نباشه جای نگرانی ندارع هرچی به زایمان نزدیک تر میشی ممکنه کم و بیش باشه میگن رحم خودش و برای زایمان داره آماده میکنه

منم همینطورم
اگه منظم و طولانی نباشه اشکال نداره

منم از هفته۲۰اینجوری شدم زیادم طولانی و شدید نیستا ولی هست🥲

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلوین🥰 مامان دلوین🥰 هفته سی‌وسوم بارداری