پستونک‌میوه خوری کاربرد داره؟کسی داره؟

۱۲ پاسخ

خیلی خوبه من جدا از میوه سیب زمینی و تخم مرغو اب پز میکنم با هم میکس میکنم میریزم داخل پستونک راحت میخوره

سلام عزیزم خوبه من دارم راضیم هم بچه خوشش میاد میکشه به لثه هاش هم مرتب و تمیز میوه ش رو میخوره

عالیه هرمیوه میشه داخلش گذاشت بدون استرس میتونی بدی ب بچع

همه میوه هارو میشه گذاش
خیلی خوبه

عالی

عالیه

خوبه منم برا پسرم میدم

مامانی که استفاده کردن طریقه استفادش چطوریه

عالیه واقعا برا پسرم‌گرفتم خیلی کاربردیه

عالیه واقعامن برای پسرم خریدم

عالیه..

عالیه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🐣🐥 مامان دوقلوها🐣🐥 ۸ ماهگی