۷ پاسخ

از ۲۰ روزگی کرم بخیه سیکالفیت رو شروع کردم میزنم

نه فعلا هیچی استفاده نکردم

یه کم گرونه ولی حرف نداره

پماد استراتادرم.
اصلا جای بخیه هام معلوم نیست

ن فقط مرتب با شامپو بچه بشور و خشک کن

هیچی استفاده نکردم

من که نه

سوال های مرتبط

مامان حامیم💙❄️ مامان حامیم💙❄️ ۴ ماهگی