چ شیرخشکی خوبه؟
نان چطوره؟

۶ پاسخ

گیگوز عالیه

اره منم اینجوری میکنم..شیرخشک سنگین هست،شیر خودت هم شاید باشه مراقب خوراکت باش چی میخوری..شیرخشک هم همزدن نادرست باعث دل درد میشه

بستگی داره چی بهش میسازه..من آپتامیل گرفتم نساخت یبس شد..الان دکترش بخاطر رفلاکسش نان۱ ARداده..درکل سعی کن شیر خودتو بدی خیلی بهتر از شیرخشکه

نان یکم سنگینه من آپتامیل و لاکتومیل میدم بچه هام

اگه بهش بیوفته عالیه

اپتامیل عالیه سبک و ضد نفخ

سوال های مرتبط

مامان فسقلیا 💙👬 مامان فسقلیا 💙👬 ۴ ماهگی
مامان دیبا مامان دیبا ۱ ماهگی
مامان الساو آیهان🧿💙 مامان الساو آیهان🧿💙 ۴ ماهگی