من یک ماهه زدم دائم پریودبودم سه ماهه زدم خیلی خوب بود لاغرترشدم چاق نشدم😂
من الان یه آبجیم چربی داره کیزنه چاق شده یکی دیگه باز انگار نه انگار اصلان چاق نشده
ولی خیلی ضررداره
شش ماهه🤔نشنیدم تاحالا ولی سه ماهه هست آره منم هم دیدم که بعضیا چاق شدن ولی رو بعضیا اثر نمیزاره چاق نمیکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.