۱۱ پاسخ

بگو خرجمون بدین نمیرن نمیتونین پس ببندین

منم شکمم از اول پایین بود. والا سر کارم نمیرم، به نشستن که نیست. هر کسی تو بارداری شکمش یجور بعضی بچه ها تو پهلو هستن برا همین شکم خربزه ای میشه و زیاد مشخص نیست بعضی ن برا همین شکم‌پایین هست

بگو خرجمونو بدید تا بشینم خونه استراحت کنم

ناراحت نشو
توی کشور ما همه یک پا ماما و دکتر و کدبانو و همه چیز دان هستند و برای هر چیزی نظر میدن

به حرف بقیه بخای باشی تا تاریخ تولد و نوع زایمان و نوع شیردهی و تاریخ از پوشک گرفتن و حتی اسم بچت دهنشون بازه

این همه ادم که میرن سرکار جیکار میکنن ؟!! درستش اینه هر یساعت پاشی یکم راه بری که خونرسانی بسه

زندکیتون بکن و بگو باشه از فردا نمیرم سرکار ؛ اما برو و زندگیت دست خودت باشه نه به دهن باز اونا

غلط کردن ولشون کن دیگ چیزی نمونده ک بزایی عشقم😐😂

اگه پایین باشه دکتر بهت میگه
تازه زیاد نشستن که باعث نمیشه بچه بیاد پایین
اگه زیاد بایستی و راه بری میاد پایین

چون میری سر کار و نشستی بچه خفه میشه ! تو بعنوان یه زنی که سر کار می‌ره و قطعا درس خونده بهشون نمیگی بچه تو کیسه آب که نفس نمی‌کشه که خفه شه 😄😄😄😄

از سی هفته بچه خودش میاد پایین کم کم

من شکمم پایینه بچم پایینه بند نافم داره دور گردنش پس باید سکته رد بزنم دیگه

منم بچم همش پایینه😐

سوال های مرتبط

مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد