یهو این ویروس همه گیری شد البته دکترم گف واگیرش از کرونابیشتر لامصب
ویروسه منم دیروز همین طور شدم قرص دمیترون و ضد اسهال خوردم. با پودر سنجد. امروز بهترم خداروشکر. متاسفانه بچه هامم گرفتند دیروز خیلی حالشون بد بود امروز بهترند
واااای ویرررووووسع لعنتیهههه
برو دکترررر
ویروسه عزیزم منم یکی از دوستام اسهال شده و تب شدید گفته ویروسه دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.