قطره اهن فروفورت خوب نیسس؟؟؟؟؟

تصویر
۱۱ پاسخ

اینم خوبه ولی سیدرال یه چیز دیگس

عزیزم این قطره رو چند میگیری ؟

جز خوباس عزیزم

دکتر بمن معرفیش کرد. از اول همین فروفورت رو دادم
دکتر میگفت هر آهنی میدی حواست باشه آهن المنتالش ۱۵ بود. سیدرال من قبلا گرفتم اصلا دخترم دوس نداشت و آهن المنتالش ۷ بود

چرا عزیزم
دکتر پسر من گفت اینم مثل سیدارل

من‌چندماهه فروفورت میدم

عالیه

من جز سیدرال هیچی نمیدم هرکی دیدم جز سیدرال چیز دیگه داده دندون بچش خراب شد
منم یا کلا اهن نمیدم یا فقط سیدرال به هیچی دیگه نمیتونم اعتماد کنم
پسرم از چهارماهگی سیدرال میخوره حتی بعدش نه اب میخوره نه میزاره دندوناشو تمیز کنم ولی اصلا دندونش خراب نشده

اینه مال من

تصویر

من پدیا بست گرفتم

چرا خوب نیست ؟

من دو دوره دادم به پسرم

سوال های مرتبط

مامان یگانه جونم مامان یگانه جونم ۲ سالگی
مامان دو آقا پسر🩵🧿 مامان دو آقا پسر🩵🧿 ۲ سالگی