۷ پاسخ

پستونک بد نیست تو این سن

منم برای خواب بعضی موقع هم میدم کمک کننده اس

دختره منکه یکسره پستونک دهنشه فقط با پستونک اروم میشه

پستونک عالیه دکتر زمانی هم گفته اشکال نداره تا ۲ سالگی باعث میشه از دور از جون از سندروم مرگ های ناگهانی نوزاد جلوگیری کنه بخاطر این مکی که میزنن

پستونک اگر بگیره که خیلی خوبه راحته
دختر من فقط باید شیر بخوره بخوابه

کمکی بهش بده

دختر منم اینطور شده دیگع کم کم اینطور میشن
پستونک بده خیلی خوبه ک بدعادت چیه
بهترین چیزه پستونک

سوال های مرتبط