از الان اگه انقباض داسته باشیم خطر ناک نیست؟

۴ پاسخ

نه خطر ناک نیس برای ماه شما که ۳۴ هفته ایی معمولا تا ۳۶ هفته سزارین میکنن

درد و انقباض باید باهم باشن که بشه درد زایمان

من داشتم ودارم
ب دکترت بگو
البته از من خودش زودتر متوجه شد با نوار قلب
زودتر ختم بارداری میدن

چرا خطرناکه
به دکترت بگو

سوال های مرتبط