چن ماهگی میش بزارم صندلی ماشین ؟

۶ پاسخ

واسه دخترم از بدو تولد بود منم از اولش گذاشتم

بستگی به نوع صندلی ماشین داره بعضی مدل ها از بدو تولدن

هر زمانی که بتونه بدون کمک بشینه

پس بتونه بیشینه بهتر

من ۳ ماهش شد گذاشتم ولی گذاشتم رو مدل مخصوص نوزاد کامل دراز کشید

زوده هنوز

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین ۱۳ ماهگی
مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی