خانمایی که بچه هاتون به دنیا اومده پوشک چه مارکی استفاده میکحید؟ چه سایزی؟

۶ پاسخ

مای بیبی سایز صفر

مولفیکس گرفتم

مای بی بی

کلا مای بیبی و مولفیکس و بارلی عالین ولی خب بعضی وقتا بچه به یه برند حساسیت داره ،الان من یادمه پسرم به برند اُ بِیبی حساسیت شدیییییید داشت

ماس ببیبی عالیه

من برای دخترم مای بی بی استفادع میکردم برای پسرمم همونو میگیرم

سوال های مرتبط

مامان دلماه مامان دلماه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلبندم مامان دلبندم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسر طلا🩵 مامان پسر طلا🩵 روزهای ابتدایی تولد