حالت تهوع دارم 😔😔😔صبحا ام همیشه اندانسترون میخورما

۴ پاسخ

من تا ۱۸ هفته آبم بالا میاوردم عذاب کشیدم تا گذشت انداسترون هم جواب نمیداد
بدترین حالی بود که تجربه کردم تازه شاغل هم هستم.ولی یهو خود به خود خوب شدن

مولتی ویتامین نمیخوری ؟
روی من خیلی تاثیر داشت کامل حالت تهوعم از بین رفت

منم دارم 🤢🤢

اوووووففففف لعنت به حالت تهوع 😑 من ک گرفتارم

سوال های مرتبط