نه بابا من همش درست میکنم میخورم
سیر داغ پیاز داغ هم میکنم
دلم آش دوغ هم میخواد
نه من خیلی خوردم،الانم دلم خواست
اش رشته خوبه خیلیم خوبه به شرط اینکه نفخ حبوبات رو بگیری . سیر و پیام که عموما واسه خانم های بارداری به لحاظ گوارشی اذیت کننده است
ن فقط نفخ داره
عزیزم من تا حالا دوسه بار اش رشته اش دوغ خوردم نه چه اشکالی دارد
من عاشق آش رشتم چندین بارم خوردم ولی حتما نفخشو بگیر
الانم باید حبوبات بگیرم دوباره درست کنم با کشک فراوان😅
نه همه چی بخور
منم هفته تو دوکاسه پر خوردم
فک نکنمممم
من خیلی دوس دارم و میخورم
ولی سیرداغ پیازداغ نمیریزم روش
خیلیم خوبه
باد داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.