مگه اش رشته ضرر دارع تازه خوردم 🥺🥺

۱۱ پاسخ

نه بابا من همش درست میکنم میخورم
سیر داغ پیاز داغ هم میکنم

دلم آش دوغ هم میخواد

نه من خیلی خوردم،الانم دلم خواست

اش رشته خوبه خیلیم خوبه به شرط اینکه نفخ حبوبات رو بگیری . سیر و پیام که عموما واسه خانم های بارداری به لحاظ گوارشی اذیت کننده است

ن فقط نفخ داره

عزیزم من تا حالا دوسه بار اش رشته اش دوغ خوردم نه چه اشکالی دارد

من عاشق آش رشتم چندین بارم خوردم ولی حتما نفخشو بگیر
الانم باید حبوبات بگیرم دوباره درست کنم با کشک فراوان😅

نه همه چی بخور
منم هفته تو دوکاسه پر خوردم

فک نکنمممم
من خیلی دوس دارم و میخورم
ولی سیرداغ پیازداغ نمیریزم روش

خیلیم خوبه

باد داره

سوال های مرتبط

مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرای قشنگم💙 مامان پسرای قشنگم💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نامی کوچولو🩵👼🏻 مامان نامی کوچولو🩵👼🏻 هفته سی‌ام بارداری