۳ پاسخ

من روز ۱۶ iui هستم
باید دیروز ازمایش انجام میدادم صبر کردم شنبه برم ازمایشگاه
برای من دکتر شیاف و قرص پریکویین تجویز کرد گف از بعد از iui استفاده کن
فقط فولیک اسید میخورم

فقط شیاف پروژسترون دادن
من ۱۶ ای یو آ هستم

ایشالا مثبت که شدی میری پیشش بهت میگه ولی الان فقط ویتامین دی و کوالی فول یا فولیک اسیدت رو ادامه بده

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓😍 مامان توت فرنگی🍓😍 هفته سیزدهم بارداری