من روز ۱۶ iui هستم
باید دیروز ازمایش انجام میدادم صبر کردم شنبه برم ازمایشگاه
برای من دکتر شیاف و قرص پریکویین تجویز کرد گف از بعد از iui استفاده کن
فقط فولیک اسید میخورم
فقط شیاف پروژسترون دادن
من ۱۶ ای یو آ هستم
ایشالا مثبت که شدی میری پیشش بهت میگه ولی الان فقط ویتامین دی و کوالی فول یا فولیک اسیدت رو ادامه بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.