بچها تاریخ زایمانم
۱۳ مرداد
کی سزلرین میشم چندم؟؟

۱۰ پاسخ

من اگه طبیعی بودم باید ۱۴ مراد زایمان میکردم ولی سز هستم دکتر زد ۳۰ تیر

ععع با منی، من ۲۸ تیر سزارین گفت بهم

من ۲۲ تیر تاریخ زایمان بود دکتر برام ۹تیر وقت سزارین دا د

چه جالب منم تاریخ طبیعیم ۱۳مرداده

هر دکتری فک کنم یه نظری داره دکتر من که گفت ۳۸هفته کامل

دوهفته بیا عقب میشه تاریخ سزارینت

ببین ۳۸ هفته و۴روز وقت سز

دو هفته عقب تر این تاریخ حدودا

اول پنج یا اخر۴

احتمالا سوم مرداد

سوال های مرتبط