۱۲ پاسخ

خاکشیرنخورین رحم لیزمیکنه

فقط پودرهست بخوری تاصبح سردستشویی هستی مثل تخم شربتی به دکتر ت بگوبده بهت من همونامیخوردم خوب شدم

انجیر بزار تا صبح خیس بخوره ،صبح ناشتا بخور ،ب جای آب سرد آب ولرم بخور ،موقع دفع حتما نفس عمیق بکش با عرض معذرت از دستت استفاده کن ک کمی اولش عبور کنه زخم نشی بیچاره میکنه آدمو ،کاملا درکت میکنم

وای منم دل‌پیچه شدید گرفتم شدیددددد از دردش می‌پیچم به خودم نمیدونم چی کنم🫠🤦🏻‍♀️

گل محمدی خطرناکه نخوری

شیر بخور

لواشک

میوه بخور ، هلو ، زرد آلو البته رسیده و شیرین . لواشک خونگی . تمر هندی یا رب انار ...

زرد الو ،انجیرخشک خیس کن بخور باابش
خیلی خوبه این دوتا

آلو ،شلیل هلو بخور ، میوه های این فصل همه ملینه
ناشتا و قبل خواب آب ولرم بخور

آلو بخارا 💁🏻‍♀️ ، خاکشیر ، مصرف آب و مایعات ، انجیر خیس خورده داخل آب و گلاب

شربت پارافین خوراکی خیلی خوبه اگ نمیتونی الان بگیری گل محمدی دم کرده هم خیلییی خوبه انجیر خیس خورده تو اب هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری