۹ پاسخ

من نابوددم نااابود بارداری قبلی سنگ کیسه صفرا داشتم و همش آنزیم کبدی میرفت بالا و ریسک مسمومیت و بستری میشدم بعد زایمان کیسه صفرا رو عمل کردم الان کیسه صفرا ندارم و عوارضش برام وحشتناااااکه وحشتنااااکه

شنیدم سیرابی برا معده خوبه اگه دوست داری البته

فاموتیدین
قرص ناشتا آمپرازول عبیدی
شربت

یعنی اینقدر که زیاد درد داشتم خون بالا میاوردم رفتم دکتر سریع گفتن برو آندوسکوپی گفتم نمیرم بچم سقط میشه گفتن برو گفتم نمیرم رضایت شخصی دادم اومدم خونه ولی دوباره حالم بد شد رفتم یه بیمارستان بهتر گفتن بچت هیچی نمیشه رفتم آندوسکوپی دادم الانم بچم ۶ ماه بدنیا اومد

من آندوسکوپی کردم ۱۳ هفته بودم

منم دارم

صبر تا ۱۷ هفته و لانسپرانزل درد کمی قبل تحمل میکرد

لواشک و ترشک

اندسترون زیر زبونی بهم جواب داد

سوال های مرتبط