بزار ۸ هفته شدی برو گلم
من ۷ هفته و دو روز رفتم تشکیل شده بود صداش هم شنیدم ولی سونو واژینال انجام تا دو روز کمر درد داشتم بنظرم صبر کن هفتت بیشتر بشه
اگه علائمت زیاد شده برو تشکیل شده من شنبه میرم که میشم ۷ هفته و ۳ روز
آره تشکیل شده من شش هفته بود رفتم ، اما یک درصد هم احتمال بده دیر تشکیل بشه
بزار ۸هفته رد بشه بعد برو الان شاید نشده باشه هم استرس میگیری هم دوباره باید هزینه کنی
من 7 هفته 5 روز رفتم تشکیل شد بود
گلم من ۷ هفته و دوروز رفتم تشکیل شده بود برو انشاالله تشکیل شده❤️
من هفت هفته و سه روز رفتم یکیش هفت هفته بود یکیش هفت هفته و یک روز برو دیگه الان تشکیل سده
هشت هفته برو عزیزم
من ۶ هفته و ۴ روز رفتم تشکیل شده بود
مال من ۶ هفته تشکیل شده بود منتهی صداشو نزاشت برام گفت نرماله...
اخرین پریودتون کی بوده
چرا عزیزم الان زمان خوبیه
من 7 هفته رفتم
اره برو من ۶ هفته رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.