۵ پاسخ

فک نمیکنی زوده برا کمکی 🙂

یه قاشق مرباخوری ارد با یه لیوان اب سکر نزن دیدی نخورو نهایت یه کوچیک نبلت سفید

برا اولین بار میدی خیلی زیاد نده سفت هم نباشن هر شیری که بهش میدی یکی دوتا قاشق ازش بریز داخل فرنی خنک شده و قاطیشون کن من برای اولین بار خیلی دادم دل درد شد آنقدر جیغ زد

یه قاشق مرباخوری آرد برنج یه لیوان آب شکر و نبات هم نزن

یه لیوان معمولی آب یه قاشق غذاخوری آرد برنج شکر اصلا نزن تا یک سالگی نمک و شکر ممنوع هستش

سوال های مرتبط