۱۸ پاسخ

افرین
چه عالی
توچندوقت؟

اقااا بیا باهم رژیم بگیریم ولی یکم سبک تررر این ک گفتی
روزی نیم ساعت هم حلقه یا طناب بزنیم یه هم رژیمی میخام ک پایم باشه هرروز میگم از امروز شروع میکنم
من توی ۵ماه ۲۰کیلو کم کردم

تو چند مدت ۱۵ کیلو کم کردی؟؟

عزیزم زن حتمانبایدلاغرباشه یاباربی باشه زن بایدتوپروباشه اندامش تازیبایی هاش به چشم بیادلاغری اولین چیزی ازبین میبره زیبایی زنه

افت قندخوب نیست حتماروزی پنج تاخرمابخورقندخون ناشتابگیرهمیشه 84بعدازنهارخیلی پایینه عزیزم افت قندخون باعث تشنج وغش میشه حتمابرارژیم زیرنظردکترباش اگه نباشی خدای نکرده کلیه هات آسیب میبینه دچارت تشنج میشی دچارفشارخون میشی ریزش شدیدمومیگیری خودسرانه رژیم نگیرشمارژیم میگیری وزنت پایین میاداماازاون آسیب های جدی تری به خودت واردمیکنی

حق با خودته برمیگرده منم ول کردم برگشتم چاق نیستم یکم شکم دارم رفت دوبرابر برگشت 🤣 برو تحت نظر مربی هم تغذیه بهت میده هم اگر میتونی برو باشگاه نمیتونی هم‌تو خونه ورزش کن رژیم سخت‌سختتتت نمیخواد بگیری اگر اینقدر حالت بد میشه رژیم ساده بگیر چربی و قند رو حذف کن حبوبات زیاد بخور چاق نمیشی انرژی هم میگیری

عزیزم سرگیجه داری هویج بخور خرما هم تو رژیمت استفاده کن

خوب مگه قصد خودکشی داری
لاغری ب چ قیمتی
منم رژیمم فست میگیرم با گروهای ایتا هم هستم

الان دیگه برو پیش یه پزشک تغزیه برات یه رژیم اصولی بنویسه راحت با بقی رو با این رژیم کم کن

باشگاه برو که بدنت شل و آویزون نشه

منم رژیم ۷۲ شدم ۶۷.ولی سرگیجه ی شدید همش قندم میفتاد حالا ۳ رو خوردم .الان از فردا شروع میکنم میخوام برسم ۶۰ .حداقل نشدم ۶۲

چجوریه رژیمت مگه؟

عزیزم بروچکاب کامل انجام بده بنظرم افت شدیدقندخون داری مواظب باش

خب چرا دکتر تغذیه نمیری ک اصولی برنامه بده کم کنی..این جوری بدنت کم‌میاره خسته میشی

یکم کمتر سختگیری کن

😐😐😐😐😐😐😐۲۰کیلو دیگه بیای پایین باید هرردز اواره بیمارستانهاباشی

کم کن

اخلاص صلوات 🙂‍↔️🙂‍↔️🙂‍↔️

عزیزم خودکشی میخوای کنی؟

سوال های مرتبط