ممنونم از همتون ک جواب دادین ایشلا ک سبک باشه براش
ن اصلا سخت نیس برای دخترمن ک اینجوری بود انشاالله واسه دختر شمام اسون باشه
نه سخت نبود
خیلی سخت نیست
اگه ۲ و ۴ اوکی بوده اینم براش اوکیه
برا من فقط دو یزره بد بود اونم نه زیاد
ولی بقیش اگه کنترل بشه نه
دختر من دو و چهار خوب بود شش هم سخت نبود فقط بدنش داغ میشد ولی در حد تب نه و اینکه نق نقاش زیاد بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.