۶ پاسخ

ممنونم از همتون ک جواب دادین ایشلا ک سبک باشه براش

ن اصلا سخت نیس برای دخترمن ک اینجوری بود انشاالله واسه دختر شمام اسون باشه

نه سخت نبود

خیلی سخت نیست
اگه ۲ و ۴ اوکی بوده اینم براش اوکیه

برا من فقط دو یزره بد بود اونم نه زیاد
ولی بقیش اگه کنترل بشه نه

دختر من دو و چهار خوب بود شش هم سخت نبود فقط بدنش داغ میشد ولی در حد تب نه و اینکه نق نقاش زیاد بود

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۱ سالگی