۸ پاسخ

وقتی از 2 ماهگی نخورده بنظرم شیر نداری خشک شده

اول از تو خواب شروع کن خودت هم مایعات خیلی بخور که شیرت زیاد بشه وبچه نخواد خیلی مک بزنه اگه دیدی تو خواب میخوره بعد چند روز امتحان کن دیگه بهش شیر خشک نده نصف روز و سعی کن بهش شیر بدی

الان دیگه امکان نداره بگیره

بابا بی خیال ....حوصله داری 😅😅😅همون شیر خشک و غذا بده

عادت به اون کرده نمیگیره دیگه

توی خواب بده وقتی گرسنه میشه

سرپابزاردهنش مطمنن میگیر ه ۵دیقه بعد بشین

دیگ فک کنم سینتو نگیره چون به پستونک شیشه عادت کرده

سوال های مرتبط