رفتم اونجا گفت آبمیوه شیرین بگیر بخور بعد بیا تو
اب انبه وکیک
یه کیک با آبمیوه انبه
یه رانی خوردم
صبحانه کامل بخورید ، خوراکی شیرین ببرید اگه لازم شد اونجا بخورید چون برای NT حرکت زیاد لازم نیست میخواد تیغه بینی و پشت گردن اندازه بزنه ولی آنومالی لازمه چون همه اجزا میخواد چک کنه
ب من گفت نیم ساعت قبلش چیز شیرین بخور
خوردم رفتم باز گفت برو نوشابه بخور خوردم باز سونو کرد
سونو تشکیل قلب هم بهم گفت بیار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.