۶ پاسخ

رفتم اونجا گفت آبمیوه شیرین بگیر بخور بعد بیا تو

اب انبه وکیک

یه کیک با آبمیوه انبه

یه رانی خوردم

صبحانه کامل بخورید ، خوراکی شیرین ببرید اگه لازم شد اونجا بخورید چون برای NT حرکت زیاد لازم نیست میخواد تیغه بینی و پشت گردن اندازه بزنه ولی آنومالی لازمه چون همه اجزا میخواد چک کنه

ب من گفت نیم ساعت قبلش چیز شیرین بخور
خوردم رفتم باز گفت برو نوشابه بخور خوردم باز سونو کرد
سونو تشکیل قلب هم بهم گفت بیار

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته سی‌ودوم بارداری