۵ پاسخ

دختر منم خیلی لجباز بیش از اندازه، این وسط خودشم می نه دیگه اعصابم بیشتر خورد میش

بله همشون همین جورند بی خیال سخت نگیر اگه فهمید حرص میخوری رفتارش بدتر میشه

اوایل داد میزدم ولی دیگه خودمو زدم بربیخیالی اصلا اهمیت نمیدم خودش خسته میشه

اره، من هروقت اینجور میشه دائم به خودم میگم اروم باش اون بچس نه تو، ولی خب گاهی از کوره در میرم

والا خسته شدیم منکه داد میزنم سرش دیگه گاهی مغزم نمیکشه

سوال های مرتبط