اها سونو ان تی رفتم پیش گلشن برای آنومالی تو همون ساختمان سلامت رفتم برای جفتشم آزمایششو ساختمان سلامت دادم ب پیشنهاد دکترم بود جفتشم ( مهرنوش مبصری تو همون ساختمان سلامت که خیلییی خوبه خیلی)
سونو آن تی دو خورده نزدیک ۳ تومن تموم شد بعد اون که آزمایش داره یک و هفتصد
انومالی سونوش شد یک و هشتصد و خورده ( یا یه چیز شیرین که باید قبلش بخوری همون دو تومن حساب کن) آزمایشش نزدیک ۵ تومن ( اینم بگم بعضیا دکترشون ازمایش انومالی نمینویسه ولی من همرو رفتم)
سونو ان تی هم ۲میلیونو ۷۰۰
تشکیل قلب۱۲۰۰ رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.