هزینه تقریبی سونوگرافی ها چنده ؟

۴ پاسخ

اها سونو ان تی رفتم پیش گلشن برای آنومالی تو‌ همون ساختمان سلامت رفتم برای جفتشم آزمایششو ساختمان سلامت دادم ب پیشنهاد دکترم بود جفتشم ( مهرنوش مبصری تو همون ساختمان سلامت که خیلییی خوبه خیلی)

سونو آن تی دو خورده نزدیک ۳ تومن تموم شد بعد اون که آزمایش داره یک و هفتصد
انومالی سونوش شد یک و هشتصد و خورده ( یا یه چیز شیرین که باید قبلش بخوری همون دو تومن حساب کن) آزمایشش نزدیک ۵ تومن ( اینم بگم بعضیا دکترشون ازمایش انومالی نمی‌نویسه ولی من همرو رفتم)

سونو ان تی هم ۲میلیونو ۷۰۰

تشکیل قلب۱۲۰۰ رفتم

سوال های مرتبط

مامان یوسف مامان یوسف قصد بارداری
مامان لیانا و داداشی مامان لیانا و داداشی هفته سی‌ام بارداری
مامان آرتام🩵👶🏻 مامان آرتام🩵👶🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسری🐣💙 مامان پسری🐣💙 هفته نوزدهم بارداری