میشه 37 هفته 3 روز بر اساس ان تی
سزارین شد؟؟

۳ پاسخ

من ۳۷هفته و۴روز سزاریان شدم اونم اوژانسی

شدنش میشه
بچه کم وزن میشه
و اینکه در شرایط اورژانس اینکار و انجام میدن
نه حالت عادی

شدنی هست ولی چرا۳۷هفته و۳ روز؟

سوال های مرتبط