دخترا کسی میدونه هزنه سونو ان تی ۳ماه اول چقدره؟

۹ پاسخ

مال من شد ۴ ت

سه میلیون و پانصد

برا من شد 3900

۲۵۰۰ سونو
۱۷۰۰ازمایش

۳۵۰۰ سونو ۱۸۰۰ ازمایش
هرجایی فرق داره بزنگ سوال کن

تهران بودم چند روز پیش رفتم ۴۵۰۰سونو ۱۸۰۰ازمایشش شد
معمولا هر شهری قیمتشون فرق داره

۱۸۰۰ برای سونو
۱۸۰۰ برای ازمایش

فک کنم ۳۷۰۰ بود

مال من شد5200

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته پانزدهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیستم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته پانزدهم بارداری