دوستان کسی جفت پایین بدون علائم داشته لطفا راهنمایی دقیق کنه؟؟؟

۶ پاسخ

من کمر درد شدید از اول تا الان دل درد دارم گاهی تیر می‌کشه جفتم پایینه شیاف میزارم

سلام عزیزم آره منم مثل شما جفتم خیلی زیرشکمم درد میکنه دکترم میگم فقط احسترات کنید شفابزرهمین شبا تا صبح بیدار هستم

سلام بله من
حدود یازده هفته و دو روز رفتم سونو گفت چفتت پایینه اما احتمالا با پیشرفت بارداری درست میشه بعد سکس رو ممنوع کرده فعلا دکترم درد و خونریزی ندارم خداروشکر اما شیاف استفاده میکنم هرشب دکتر م گف مشکلی نیس تا پایان بارداری میتونی استفاده کنی.

من جفتم پایین بود داخل سنو متوجه شدم که با استراحت رفت بالا

علائم خاصی نداره خیلی پایین باشه احساس سنگینی رو واژن و درد داری
ولی خب معمولا انتی تا آنومالی بچه و جفت و میکشه بالا خود به خود بالا میره فقط نزدیکی و کار سنگین ممنوعه

من جفتم پایین و علائمم درد زیر شکم
و یکمی کار کنم مثلا ظرف بشورم یا خونه جارو کنم کمردرد شدید

سوال های مرتبط

مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🥹🧿نور چشمم مامان 🥹🧿نور چشمم ۲ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان آتناو آنیتا مامان آتناو آنیتا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان روکا مامان روکا هفته هفدهم بارداری