۳ پاسخ

منم بارداریم خیلی پهلو درد میشدم یا زیر دلم درد می‌گرفت دکتر همش میگف طبیعیه، بخصوص بچه‌ی اول

بخاطر‌ رشد نی نی شکم و پهلو‌ها‌دارن بزرگ میشن و جا‌ باز می‌کنن بخاطر همین درد‌میگیره..

من وقتی یبوست و نفخ دارم اینجوری میشم

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا ۷ ماهگی