۵ پاسخ

منم دقیقا پسرام همسن پسرای شمان وضعیت ماهم همینه فقط فرق اینه که من باردارم هستم 😅

شاید به خاطر اینکه بیشتر به کوچیکه توجه میشه

ما میریم خونه مامانم اینا یه خواهرزاده دارم ۱۰ سالشه همش لج پسر منو در میاره به خاطر اینکه پدر و مادرم هوای پسر منو دارن چون کوچکتره
کلا دو تا نوه هستن
قبلا همه توجه ها رو خواهرزادم بود

فعلا کوچیکه ۱ سالشه و بزرگه ۵ ساله به مرحله جنگ و دعوا نرسیدیم

منم دقیقا پسرام همین سنن و دقیقا اینجورین😩😩

منم عین شمااا دائم دعوا میکنن جدیدا

سوال های مرتبط