۹ پاسخ

یه فاموتیدین بنداز

معده ورم کرده وسوزش معده ته

وعده هاتو زیاد کن ولی کم کم بخور

عزیزم بچه که رشد می‌کنه فضای معده کوچیک میشه غذات هضم نمیشه اگه تو اذیت بودی به دکترت بگو
من دکترم شربت ترشا داد

من تو هعته ی شما اینطوری نبودم
الان اینطورم
ی قاشق هم ک غذا بخورم یچیز مث سنگ انگار گیر کرده

دکتر برام قرص فاموتیدین نوشت که همراه ناهار و شام می خورم. شما هم از دکترت درخواست کن برات قرص تجویز کنه

بچه بزرگ شده و فشار به معده میاره من سر بچه اولم همینجوری بودم

منم همین حس دارم بعد خوردن هرچیزی

فک کنم میگن بچه که در حال مو درآوردن باشه اینجوری میشه

سوال های مرتبط