من لیدی میل شکلاتی خریدم
میریزم توی شیر موز
هر روز درست میکنم شیر موز و مغزیجات و لیدی میل
البته این سری فست میل دیابتی وانیلی خریدم خیلی بهتره اصلا توی شیر موز انگار نریختیش
ولی لیدی میل شکلاتیم خیلی خوب میشد
فقط قندش برام بالا بود
وقتاییم ک موز نداشتیم باز با شیر میخورم
میریختم تو شیر بعد میگذاشتم رو گاز گرم میشد
مثل شیر کاکائو
خیلی اوکی بود
مجبوری میخورم چند بار بالا اوردم موزی باز بهتره
من که نتونستم
مزه مزه اش نکن عزیزم یه دفعه ای قورتش بده
کدوم طعمش خوبه که بگیرم؟ میگن موزی راسته؟
من وانیل میخورم ولی با بدبختی
یخاطر بچه هر چی باشه باید خورد😁
۲۹هفته دقیقا چند ماه میشه؟
واقعا بد مزه و بد بو هست اووووی نمیدونم چطوری هر شب میخورمش 😮💨😮💨
لیدی میل وانیلی ک خیلی خوشمزس
وزن بچه کم بود که پودر لیدی میل میخورید؟؟
پودر لیدی میل که خوبه من کاکائوی داشتم اول الان وانیلی
بزور🤧🤧🤧
دماغتو بگیر فقط قورتش بده🥲😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.