۵ پاسخ

من روزی دوبار
صبحا بعد صبحانه
یبارم عصر

وایی متنفرم ازش با بدبختی روزی یبار میخورم
دکتر گفت روزی ۳ باررر😑 هربار ۳ قاشق بریز تو اب یا شیر یا اب میوه طبیعی

با آب بخور میگن روزی دوبار ولی من یبار میخورم

روزی دو بار میان وعده فقط با اب بخور با شیر و ابمیوه جذبش پایین میاد

دکتر به من گفت روزی ۲ بار ۲پیمانه بریز داخل شیر بخور
ولی من روزی ۲پیمانه میریزم داخل یه لیوان شیر میخورمنگفت چه ساعتی بخور من معمولا عصرها میخورم

سوال های مرتبط

مامان نور✨ مامان نور✨ ۱۱ ماهگی
مامان ماهین مامان ماهین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نی نی🩵💙 مامان نی نی🩵💙 روزهای ابتدایی تولد