مامانا بنظر شما قنداق سوئیسی کاربرد داره یا زود کوچیک میشه؟ قدش ۵۳ نوشته

تصویر
۲۰ پاسخ

بنظر من که تا سه ماه اول خیلی لازم میشه برای بلندکردن و بغل کردن بچه

من گرفتم یعنی تو سرویس خوابش بوددیگه نمیشدتیکه هاشو جدابرداری

آره خوبه مخصوصا اوایل که بچه ریزه کاربردیه واسع بغل کردن

من خریدم . اینهمه هزینه کردیم اینم روش
گفتم حداقل ماه اول ک خیلی شل هستو و ریزه منم بار اولمه شاید نتونم درست بغلش کنم اذیت شه دیگه خریدم

خیلی لازمه حتما بخر

والا من ک گرفتم چون خانواده‌ی پرجمعیتی داریم وکوچیک و بزرگمون عاشق بچه‌ایم همینطور بچم اولین نتیجه هست همه میخوان بغلش کنن، برا همین گرفتم بغل بچه ها ک میزارمش اذیت نشه

خیلی برا بیرون بردن مهمه مخصوصا اگه سبد بچه یا کریر نمیبری همه جا دنبالت

من بچمو کلا پاهاشو از داخل اینا رد نمیکردم همینجوری روی این بود
چند ماه استفاده کردم

به نظرم که خیلی کاربرد داره

منم خریدم لاعقل بچه رو میشه تا دو ماه اول داخلش گذاشت چون بچه کوچیکه بغل گرفتنش سخته

خیلی کاربردیه، حتما بخر

منم نمیگیرم والا

تا بخواد کوچیک بشه که پای بچه بیاد بیرون اون پاهاش جون گرفته پس مشکلی نیست

منم گرفتم قدش ۶۰
برا دست به دست کردن و حمل و بغل گرفتن راحته به نظرم، به جای اینکه اون همه پول بدی به کریر این بهتره،بازم خودت میدونی عزیزم

تصویر

کاربردی هس زود کوچیک میشه ولی کاربردی تا زمانی ک بدن بچه و سرش رو فرم بره واقعا عالیه تو بغل سخته برای هم مادر هم بچه تو این راحت تر بغل میگیری اذیت هم نمیشه

اینارو باید یکم بزرگ تر طراحی میکردن من دخترعمم نوزادش قد بلند بود از روز اول آغوشی براش کوچیک بود پاهاش بیرون بود

برا اوایل که سخته بقل کردنش خوبه راحت میشه بلندش کنی شیر بدی.قدش هم بلند شد پاشو از سوراخای پایینش میدی بیرون.برای توی کریر و کالسکه هم خوبه

منم خریدم بنظرم بهتره

والا یکی میگ خوبه
یکی میگ استفاده نمیشه اصلا
منم نخریدم😑

من که خریدم چون بچه کوچولو میترسم بغل کنم باز با اینا راحتره

سوال های مرتبط

مامان نیک مامان نیک هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان برهان🤎🧸 مامان برهان🤎🧸 ۱۰ ماهگی
مامان جیگر بالام🤰🥰 مامان جیگر بالام🤰🥰 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نور چشمامKو... مامان نور چشمامKو... هفته سی‌وسوم بارداری