خانما تو هفته من چه خورشت هایی مجازه بخورم

۳ پاسخ

والا من ۸ ۹ هفته بودم اب هویج خوردم نصف ی لیتری هیچی هم نشد 😂

اگه کلا لکه بینی ندارید و بلرداری راحتی دارید همه ی خورشتها در حد به وعده و غذا هیچ ایراااادی نداره

همه چی فقط هویج و زیره و اینطور چیزا رو نخور غذاهای قاعده آور نخور

سوال های مرتبط

مامان انبه🥭 مامان انبه🥭 هفته نوزدهم بارداری
مامان کوچولو 🥹🤍 مامان کوچولو 🥹🤍 هفته پنجم بارداری
مامان رُزا🌹🎀 مامان رُزا🌹🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سیزدهم بارداری
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری