خانما الان خون دیدم ایراد نداره میترسم طبیعیه ؟

۶ پاسخ

سلام وقت بخیر
ممنون میشم آخرین تایپک‌منو جواب بدید

طبیعی نیست ها برو دکتر ابجی

عزیزم طبیعی هست تو سه ماهه اول بارداری اگه رنگش قهوه ی باشه خون کهنه اس ولی حتما برین دکتر مینویسه سونو و شیاف پروژسترون مینویسه بهتون

احتمالا هماتوم داری ولی برو سونو انجام بده شیاف بهت بده دکتر

قطعا طبیعی نیست اورژانسی برید دکتر

چ رنگیه

سوال های مرتبط

مامان امیررضا🍒 مامان امیررضا🍒 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وچهارم بارداری