بهتر نمیخواد بدی
دختر من هر کاری کردم تا سه ماهگی نگرفت اما از چهار ماهگی میگیره دیگه خیلی عادت کرده واقعا راحت شدم
قطره آ د بزن میگیره
باید از همون اول بهش میدادی
الانمبزن تو شیر بهش بده ببینممیگیره یا نه
ولی خیلیا هم میگن خوب نیست پستونکبدی هم نفخ شکمش زیاد میشه همبهش عادت میکنه سخته که ترکش کنه بعدا هم روی فرم لب و دندونش تاثیر داره
اگه میتونی کلا بهش نده
پسر من از روز اول گرفت تو بیمارستان الان که بزرگ شده خوشش نمیاد با زبون میندازه بیرون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.