چیکار کنم دخترم پستونک بگیره راهکار لطفا

۵ پاسخ

بهتر نمیخواد بدی

دختر من هر کاری کردم تا سه ماهگی نگرفت اما از چهار ماهگی میگیره دیگه خیلی عادت کرده واقعا راحت شدم

قطره آ د بزن میگیره

باید از همون اول بهش میدادی
الانم‌بزن تو شیر بهش بده ببینم‌میگیره یا نه

ولی خیلیا هم میگن خوب نیست پستونک‌بدی هم نفخ شکمش زیاد میشه هم‌بهش عادت میکنه سخته که ترکش کنه بعدا هم روی فرم لب و دندونش تاثیر داره

اگه میتونی کلا بهش نده

پسر من از روز اول گرفت تو بیمارستان الان که بزرگ شده خوشش نمیاد با زبون میندازه بیرون

سوال های مرتبط

مامان طهورا و ایلیا مامان طهورا و ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان رادوین🩵 مامان رادوین🩵 ۱۷ ماهگی
مامان جوجه خانوم🐤 مامان جوجه خانوم🐤 ۷ ماهگی
مامان آروشاخانوم😊 مامان آروشاخانوم😊 ۱۴ ماهگی
مامان دُخی طلا🧸 مامان دُخی طلا🧸 ۶ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۴ ماهگی
مامان نی‌نی🌱 مامان نی‌نی🌱 ۳ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱۶ ماهگی