۱۰ پاسخ

دقیقاً مثل دختر من. چت جی پی تی میگه تو این سن ۶ تا ۸ هفته بخاطر بازه رشدی اینجوری میشن الان تو هفته هفتم هستیم.ایشالا زودتر تموم بشه. هیچی هم نمی‌فهمه سرگرمش کنیم فقط زور میزنه و گریه میکنه و بیقراره

دقیقا بچه منم همینجوری شده اصلا طاقت نداره دیشب 5 با پتو تکونش دادیم خوابیده

روپاخیلی سخته همش اسیری
انشاالله ۲ماهه بشن خوب شن

اوج کولیک از۶ هفته تا۸هفته هستش

دختر منم اینجوریه هی گریه می‌کنه اصلا نمیخوابه

گهواره بگیر مدل ننوهستش برای کولیک خوبه
صدای سشوارهم براش بزار
دستاش قنداق کن
قطره دل دردهم بهش بده

دختر منم اینجوریه

بخاطر کولیکشون هست الان تو اوج کولیک هستید

دختر منم بدقلق شده از چندروزپیش

وای خدا بچه منم چند روزه اینجوری شده بخدا دیگه گریه میکنم کم آوردم همش بیداره همین الان از سردرد یه استامینوفن خوردم

سوال های مرتبط