۴ پاسخ

من از فشار پایین بود همش سرگیجه داشتم الآنم دارم فشارم پایینه

طبیعیه منم همینم ولی مشکلی ندارم

منم همینجوری ام هنوزم هیچ آزمایشی ندادم

کم.خونی

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری