آره خوبه
اره من از اول بارداری میخورم بعد صبحانه راضیم ،سر پسرمم میخوردم
جفتشون خوبه
من میخوردم دکترم عوض کرد ماماویت نوشت
من بارداری قبلیم از این میخوردم ولی این دفعه دکتر اینو بهم داده
من میخورم
بعد صبحانه حال ادمو بد میکنه
بعد نهار میخورم
من میخورم. پلاسشو میخورم که امگا هم داره.
من اکتی آیرون
همراه غذا با یه لیوان. اب خنک
من بارداری اولم میخوردم الان هنوز ننوشت برام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.