خانوما مولتی ویتامین اکتی ناتال کیا میخورید؟
خوبه؟
تازه گرفتم

۱۰ پاسخ

آره خوبه

اره من از اول بارداری میخورم بعد صبحانه راضیم ،سر پسرمم می‌خوردم

جفتشون خوبه

من میخوردم دکترم عوض کرد ماماویت نوشت

من بارداری قبلیم از این میخوردم ولی این دفعه دکتر اینو بهم داده

تصویر

من میخورم
بعد صبحانه حال ادمو بد می‌کنه
بعد نهار میخورم

من میخورم. پلاسشو میخورم که امگا هم داره.

من اکتی آیرون

همراه غذا با یه لیوان. اب خنک

من بارداری اولم میخوردم الان هنوز ننوشت برام

سوال های مرتبط

مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته چهلم بارداری
مامان آرین🩵 آوین🩷 مامان آرین🩵 آوین🩷 ۹ ماهگی