۳ پاسخ

عزیزم. عجله نکن هنوزوده از 6ماهی باید شروع کنی کم کم بسکویت مادر فرنی چیزا اینطور بعدش 7ماه بیشتر رد کردی میتونی چیزا دیگ بش بده الان بچت 4ماهشه فقط شیر بهش بده بچت یبوست نگیره ک خیلی بده عجله نکن اجی گلم

پوره سیب زمینی چطور؟

۶ماهگی

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱۶ ماهگی
مامان یسرا گلی مامان یسرا گلی روزهای ابتدایی تولد