برای گرفتگی بینی پسرم 10ماهشه چیکارکنم

۴ پاسخ

دیگه خودش که نمیتونه فین کنه باید با فینگیر خالی کنی

قطره سدیم کلرید بینی یگیر یک قطره بریز تو هرسوراخ، بعدبا گوش پاک کن اگر جرم داره بیرون بیار

من قطره میزنم

اسپری بزن بعد با دستمال کاغذی لول شده .
حمام گرم و طولانی دو ساعت قبل خاب عالی کلا باز راه نفسش تا صب

سوال های مرتبط

مامان 𝐚𝐲𝐥𝐢𝐧👧🏻 مامان 𝐚𝐲𝐥𝐢𝐧👧🏻 ۲ سالگی