۷ پاسخ

انجیر تو گلاب خیس کن ناشتا بخور

الو بخور

دکتر من گف هیچی لواشک و تمر نمیشه اونارو بخور بهترین چیز برا درمان یبوسته

منم همینطورم البته ۱ هفته شده و درد دارم شکمم درد ناکه وسفته
انجیر . هندونه. الو . شیر واب ولرم هرچی بگی تست کردم درست نشد . دکتر گفت پودر موسیلیوم و شربت ملین نشکت بخورم اما تهوع میگیمر اگر حتی ببینم چه برسه بخورم معدم ناساژگاره . کلا همینجور موندم 😔

زرد الو روزی۴ ۵ تا ولی شیاف گیلیسیرینم خیلی خوبه دکترم بهم داده بود

هندونه،هلو،گیلاس،زردآلو عالین

برای یبوست انجیر خیس شده با شیر الان خیس کن صبح ناشتا بخور عالیه

سوال های مرتبط

مامان یکتا👧🏻💋 مامان یکتا👧🏻💋 ۵ ماهگی