انجیر تو گلاب خیس کن ناشتا بخور
الو بخور
دکتر من گف هیچی لواشک و تمر نمیشه اونارو بخور بهترین چیز برا درمان یبوسته
منم همینطورم البته ۱ هفته شده و درد دارم شکمم درد ناکه وسفته
انجیر . هندونه. الو . شیر واب ولرم هرچی بگی تست کردم درست نشد . دکتر گفت پودر موسیلیوم و شربت ملین نشکت بخورم اما تهوع میگیمر اگر حتی ببینم چه برسه بخورم معدم ناساژگاره . کلا همینجور موندم 😔
زرد الو روزی۴ ۵ تا ولی شیاف گیلیسیرینم خیلی خوبه دکترم بهم داده بود
هندونه،هلو،گیلاس،زردآلو عالین
برای یبوست انجیر خیس شده با شیر الان خیس کن صبح ناشتا بخور عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.