۳ پاسخ

یعنی کومیدازن باز اومده؟؟
اخه گفتن نیست

پسر من واكنش پوستي و گوارشي داره ولي با الفامينو بهتر شد.

سلام مامان سلين،من آلفامينو ميدم،وزن دهي معقول داره باهاش خداروشكر.اينا تاريخ جديد هستند توزيع شده تحت نظارت غذا و دارو.خيالتون راحت باشه.

سوال های مرتبط

مامان ashkan مامان ashkan ۱۵ ماهگی
مامان فسقلی 🥰❤️‍🔥 مامان فسقلی 🥰❤️‍🔥 ۱ سالگی