۱ پاسخ

فرقی ندارن الکی غصه نخور همه این شیرا یکی هستن من همه رو دادم دکتر هم گفت یکی هستن
فقط شاید یکم روز اول نخوره چون یکم تلخه ولی بوش خیلی بهتر از کومیداژن

سوال های مرتبط