منم ديابت باردارى دارم بايد كلا تو رژيم باشى
قند مصنوعى رو حذف كن
ميوه هاى اين فصل بر خلاف ظاهرشون قندشون بالاس
تو خوردن ماكارونى و برنج هم دقت كن عزيزم
بيشتر مرغ و گوشت و ماهى و حبوبات و آجيل بخور
استرس نگیر قند ۹۷ هنوز اوکیه. یه کم مراعات کنی میاد پایین
با رژیم غذایی درست میشه عزیزم
منم قند دارم،دارو هم میخورم
قند مصنوعی رو حذف کنی همه چی روال میشه، من برنج و نون هم کمتر از قبل میخورم
میوه و اینا همه چی میخورم ولی زیاده روی نمیکنن
اینجوری قندم کنترل شده ست
بمنم رژیم سفت و سخت دادن اگ پایین نیاد باید انسولین بزنم🥲
منم قند ناشتا ۹۳ بود دکتر گفت رژیم بگیر،دوهفته دیگه بیا آزمایش بده🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.