۱۰ پاسخ

کجادارع؟؟

کلاه فرم دهی بگیر

نه عزیزم ژنیکش اینطوریه شماهم اززاویه بد عکس گرفتی .بعداینکه مودربیاره زیبا میشه کوشولو 😙🤗

اول میبسم شوهرم باز میکرد میگف بچه اذیت میشه الان که دیده پیشونیش خیلی اومده جلو میگه یه کاریش بکن

موهاش در بیان درست میشه
پسر منم همین طور بود مو هاش که امدن درست شده

از اول مو نداشت

وقتی بزرگ‌میشه خوب میشه

البته موهاشم دربیاد درست میشه

فک نکنم کاری بشه کرد من خودم برامدست پسر بزرگمم شبیه خودم شده بهش میگن پیشونی تنبکی😐

هد بند ببند

سوال های مرتبط

مامان تبسم مامان تبسم ۱۴ ماهگی